Summer holidays - Reisverslag uit Manamah, Bahrain van Juliet en Oedger Meijborg - WaarBenJij.nu Summer holidays - Reisverslag uit Manamah, Bahrain van Juliet en Oedger Meijborg - WaarBenJij.nu

Summer holidays

Door: Oed en Juul

Blijf op de hoogte en volg Juliet en Oedger

01 Juli 2015 | Bahrain, Manamah

Toch nog even een kort berichtje voor de zomervakantie. Onverwachts kregen we drie weken geleden bezoek uit Nederland, Frank had nog zin om ons in het Midden Oosten te bezoeken. Erg leuk en we beginnen de leukste plekjes van Bahrein steeds beter te vinden. We kunnen bijna een touroperator opstarten :)

Gisteren heeft Juul haar laatste werkdag van dit schooljaar gehad. Blij toe want tijdens de Ramadan is er niet veel te beleven. Gelukkig waren de werkdagen korter, zodat we iets meer vrije tijd overhadden om te sporten en bij het zwembad te liggen.

We komen weer voor een paar weekjes naar NL. Juul vliegt vanavond en Oed een weekje later. Oed mag vanavond ook nog even naar Abu Dhabi voor een korte presentatie. Komende week zal het vrij rustig voor hem zijn in Bahrain.

Hopelijk zien we velen van jullie weer in Nederland, en anders wensen wij iedereen een fijne vakantie toe.

Liefs

• 01 Juli 2015 - 19:37

Jerre:

hoi hoi,

leuk om nog zo'n laatste berichtje te lezen en lekker dat de vakantie (bijna) is begonnen. Wij hebben de 2 weekjes vrij er al week opzitten en zijn deze week weer begonnen. Weer hier voor hollandse begrippen enorm heet, dus met voor jullie niet al te koud zijn denk ik.

tot snel, gezellig.

Jerre

• 01 Juli 2015 - 23:27

Gerdien:

Oooo, Heerlijk lekker vakantie (bijna;))! Goeie terugreis en tot gauw....